Godnatt!

Datum:2008-04-15 / Tid:21:58:40
Nu har jag sett det första DH avsnittet, riktigt bra enligt mig. Jag orkar dock inte gå närmare in på det nu.
Nu vill jag bara slänga mig i sängen med min Håkan Nesser bok och bara slappna av.

Imorgon ska jag upp tidigt och baka bröd, visst låter det duktigt? Ja, vi har inte sett än att jag tagit mig upp så tidigt och verkligen orkat baka, men jag är en optimist.

Nu ska jag bara ringa och säga godnatt till Linus sen ja, det jag nyss skrev.


Godnatt! Sov så gott och dröm söta drömmar.

Kommentarer
hanna

men grejen är ju den att jag tränat konditionsgrejer (läs aerobics & promenader) i två månader nu men inget händer. så då tänkte jag att det kanske krävs nån form av styrketräning också? för bara kondition verkar ju inte funka för mig. men det kanske är olika från person till person? men tack för tipset, jag tar gärna emot fler tips om du kommer på nåt :)

2008-04-15 / 22:36:24
http://sensuella.blogg.se
hanna

oj missade din första kommentar, så jag fattade aldrig vad du menade med att du skrev igen. men nu hänger jag med :)

men man blir nog rätt arg om nån tar ens tvättid eller parkering?! men råkar man göra det själv och får skäll då tycker man att dom tar i, haha. men så är nog dom flesta :P

2008-04-15 / 22:39:58
http://sensuella.blogg.se
sara

Jag kollade med på DH igår... men det senaste avsnittet(som visades i USA i söndags..) Jag längtar redan till måndag då jag kan ladda ner nästa!=)

2008-04-16 / 06:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback