Godnatt!

Datum:2008-04-16 / Tid:22:59:11

Nu är ännu en dag över och den enda som väntar på mig är John Blund.

Jag har precis varit nere i stan och lämnat lite bröd till mina kära bröder, man måste ju ta hand om de små liven.
Vad skulle dom göra utan en sån snäll lilla syster som mig? säg det..

Jag älskar förövrigt att köra vår nya bil så jag har absolut inget emot att köra omkring överallt, jag snarare kör mer än jag borde ibland bara för att.

Nåväl, nu skriker min Håkan Nesser bok att jag ska ta och läsa färdigt den.
drygt 500 sidor på 5 dagar, jag blir bara snabbare och snabbare på att läsa ut mina böcker.
Jag hoppas bara man blir lite allmänbildad och sådär av allt läsande.


Godnatt mina kära läsare och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback