HEJA RÖGLE!

Datum:2008-04-10 / Tid:18:51:10
Ikväll gäller det verkligen!
Nu kommer det avgöras, kommer vi spela i elitserien nästa säsong eller kommer jakten på platsen i finrummet fortsätta?

Tyvärr är Rögle ganska beroende av att de andra matcherna ikväll går deras håll, men det är ingen omöjlighet.
Först och främst måste RBK se till att vinna sin match mot Mora och helst av allt kasta in rejält med mål.

Jag pratade nyss med Linus och han var fruktansvärt nervös, kunde knappt prata utan bara stammade fram enstaka meningar. Men jag förstår honom, jag vet hur mycket speciellt han längtat efter att dom ska gå upp igen så därför skulle det kännas extra härligt om dom fick ta klivet upp ikväll!

Tänk er själva, vinst för Rögle och förlust för Malmö..
Jag börjar nästan misstänka att Ängelholms ishall inte skulle stå kvar imorgonbitti.
Det skulle bli sådan folkfest och glädjerus, så utomstående skulle nog tro att de vunnit SM guld, men de skulle kännas ungefär lika bra om inte bättre.


Kom igen nu Rögle, ta chansen, ta steget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback