Jag är krånglig.

Datum:2008-04-30 / Tid:10:31:27
Emma håller på att fixa en ny header åt mig och ja, snacka om att jag är bestämd och vet exakt hur jag vill ha den.
Men jag tror att vi håller på att nå vårt mål så snart ska den dyka upp här, spännande va?
Det har varit mycket skickade hit och dit så jag ska få titta och avgöra om den duger, och jag har fått komma med mina förslag.. men nu jäklar.
Jag hoppas ni kommer tycka om den lika mycket som jag gör.

Men nu ska jag äta lite, håller på att bli sjuk och det känns inte ett dugg roligt, suck.
Så typiskt mig att bli sjuk när våren kommer och jag har så mycket planerat.

Vad ska du hitta på idag, bara ladda inför kvällens firande?

Kommentarer
emma

Ska kolla mailen nu :p hehe..

2008-04-30 / 11:34:02
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback