Jag med mina grimarser

Datum:2008-04-18 / Tid:17:29:55


Vissa ritar gubbar, andra flätar med håret.. men jag drar på munnen och tittar på mina fötter när jag pratar i telefon.
Jag brukar undra om det betyder något speciellt, vad tror ni? Fan, vart är sandie när man behöver henne?

Men jag gör rätt ofta konstiga grimarser..
Linus favorit är när jag provar kläder, då jag står snett med ena handen för munnen och så lutar jag på huvudet och kisar. Han brukar skratta lika gott varje gång och undra om kläderna ser extra bra ut från den vinkeln.

Jag är nog bara sån, jag har olika ansikten för allt.. se tv, sitta vid datorn osv.
Enligt Linus så ser jag lika rolig ut vad jag än gör, och jag är nog beredd att hålla med.

Lite lustigt att vissa människor håller på så.. men det är roligt att titta på så, mig gör det ingenting.
Jag brukar ofta säga också, det är ju bra om jag får någon att skratta, det kan jag bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback