Jag saknar dig, dig, dig och dig!

Datum:2008-04-18 / Tid:20:00:43
Jag saknar en hel bunt med folk!

Jag saknar Lisa (min bästa vän i eländet som finns omkring oss) Sandie (hon sitter på svaren till alla mina frågor), Viki (hennes röst och leende kan nog lugna och glädja vem som helst) Jessica T (Vår humor är oslagbar när vi väl sätter igång)

Sen saknar jag givetvis alla pojkarna därnere i skåne, som man varit van att se nästan varenda dag.
Det har alltid varit ett jäkla kutande hemma hos mig och Linus men vad gör det..

Jag saknar faktiskt också min gamla chef från mitt sista jobb därnere.. När han skulle ut på jakt så var han noga med att varna mig att "håll dig nu inomhus i helgen så jag inte råkar skjuta dig, vem ska då jobba på måndag"
Eller när jag skulle på en Rögle match så tryckte han på mig en keps med företagets logo på och så "ja, du får fan göra lite reklam nu när du ska gå tidigt för en hockeymatch"

Appropå jobb så saknar jag Patrik också, på Linus jobb (mitt gamla) jag kan säga de att, jag har aldrig och kommer aldrig jobba med roligare person. Han har alltid nya upptåg för sig och ja, får man inte minst 3 skrattattacker när man jobbar med honom är det något allvarligt fel.


Men okej, det finns ju två viktigare än de andra som jag saknar.. (råkade skriva en förut men är ju självfallet två)
Gissa vilka!

Kommentarer
Sara

Kan det vara Linus?

2008-04-18 / 21:06:17
Maria

Är det inte du som kommenterade förut så fruktansvärt negativt om mig och Linus?
Om det är du så tycker jag att du kan skriva ut ditt egentliga namn.

2008-04-18 / 21:16:40
http://slaria.blogg.se
Sara Johansson

NEJ det var inte jag!!!!!!

2008-04-18 / 21:54:34
Micke

saga!!

2008-04-18 / 22:42:59
Maria

Okej, då ber jag så hemskt mycket om ursäkt!
Jag har fått väldigt negativa och sårande kommentarer från en "anonym" som kallat sig bara Sara. Jag hoppas ändå du kommer tillbaka och läser (och kommenterar) även i fortsättningen, trots mitt snedsteg.

Kram på dig!

2008-04-18 / 22:44:15
http://slaria.blogg.se
Sara

Hehe nä det e jag=)

2008-04-19 / 14:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback