Jag ska fixa naglarna.

Datum:2008-04-28 / Tid:15:55:04

För cirka 6 veckor sen var jag och fixade mina naglar hos en tjej här i stan, minns ni hur fina dom blev?
Det minns jag!
Men tyvärr är dom långt ifrån lika fina nu så därför jag ska dit idag igen och fixa till dom!

När jag fixar dom hemma i Ängelholm hos Marie då brukar jag göra det var 3:e vecka, så nu börjar paniken stiga faktiskt. Fast det roliga är då att då brukar dom se fallfärdiga ut och Marie brukar bara garva åt mig. Men nu efter 6 veckor så ser dom väl inte såå hemska ut. Jag fattar inte skillnaden men bra är det ju i allafall.

Kl.17 ska jag vara där och även fast jag fixat mina naglar under 2 års tid så kan jag fortfarande bäva lite innan för att det kommer göra ont i nagelbanden.
Det som var så bra med Marie när man kände henne, henne kunde man skrika lite på om hon gjorde illa mig men lite värre nu.

Jaja, det går nog bra.. hoppas jag.

Ni får se resultatet sen mina godingar.


Kommentarer
Therese

Vart i boden fixar du naglarna?
Vilket material
gör du i?

2008-04-28 / 18:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback