Jag vill gå på bröllop

Datum:2008-04-13 / Tid:22:23:13
Suck, jag vill bli bjuden på ett härligt sommarbröllop eller åtminstone ett dop, borde ju faktiskt ske eftersom de fötts två kusinbarn nu under våren.

Jag vill klä upp mig och vara somrigt fin!
Det var så himla länge sedan, även fast man kan göra det utan att gå på t.ex bröllop eller dop, men det är ju ett sådant speciellt tillfälle.

Denna klänning skulle jag vilja bära om jag nu skulle råka bli inbjuden på något bröllop eller liknande.
Till den skulle jag bära höga svarta klackar eller ballerinas, vågigt "sommarhår" och en lätt sminkning.
Skulle inte det bli fint?

Om du nu är bjuden på något fint kalas i vår/sommar eller bara känner för att vara sådär sockersöt, så finns denna dröm hos Forever21 för ca 420:- (då klänning + frakt till Sverige)
Billigt, jag vet!

En annan fiffig sak är att den finns i vitt också, så är du student i år så skulle jag rekommendera denna bakelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback