Kyckling igen..

Datum:2008-04-16 / Tid:18:01:56
Det blir kyckling till middag idag igen, idag blir det dock med mozzarella och vitlök.
Den ligger just nu i ugnen och puttrar, det ser nästan för gott ut för min hungriga mage.

Men den som väntar på något gott.....


Appropå min bokdiskussion jag tog upp tidigare, kommer göra en liten recension och se vilka reaktioner jag får och efter det får vi se om jag fortsätter eller inte.
Men jag känner väl att jag läser så pass många böcker att jag vill gärna dela med mig, både med de jag tycker är bra och de som jag kanske anser är mindre bra.
Jag vet att många inte hinner kolla upp böcker och sådär så då gör jag det åt er. Fiffigt va?


Ha en bra kväll sötnosar!

Kommentarer
Jasmine

Jodå, min dag har varit underbar :) Solen har varit framme vilket har gjort mig extra glad :)men nu så regnar det dock :P

2008-04-16 / 19:06:42
http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback