Luleå

Datum:2008-04-22 / Tid:18:09:38
Idag har jag då varit i Luleå.
Vi började med lunch på Waldorf och sedan kutade vi på stan.

Jag har inte shoppat ett skit faktiskt.. hittade väl lite småsaker, men blev inget köp.
Eller köpte ett par stay-up strumpisar och hallon på Maxi men inget utöver det.

Men det är ju bra på ett sätt, då åker pengarna jag sparade i min fina spargris.
Visst är jag duktig?

Dock har jag fortfarande huvudvärk, vettetusan vad det kan bero på.
Så tänkte bädda ner mig på soffan med ett stort glas vatten och en skål med hallon, mums.


Öptüm!

Kommentarer
Anonym

Marias liv = Ett stort glas vatten

tragiskt bruden

2008-04-22 / 21:55:21
Sara

Vem fan är du då!?? Ingen tvingar dig att läsa!! Lägg ner sånt här....

2008-04-23 / 06:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback