Mina inköp

Datum:2008-04-12 / Tid:15:37:59
Jag har ju glömt att berätta att när Rögle vann som ni vet så vann jag också lite pengar, så jag och mamma bestämde oss för att ta en sväng till Luleå igår.
Jag hade nämligen snokat reda på att ett par jeans fanns på Gina som jag ville ha.


   

Jeansen är i allafall heelt underbara, höga i midjan och utsvängda i benen. Till dessa kommer jag antingen använda just en body eller så en tunika i någon rolig färg. Jag har planerat att vara i hippie i sommar, kul va?

Stövlarna hittade jag på coop av alla ställen, me like mucho!


Psssst, bara för att skryta att min träning gått rätt bra kan jag meddela att jag kan återigen ha storlek 25 på jeans.
Hur bra är inte detta??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback