mmmmmmuffins

Datum:2008-04-14 / Tid:19:46:48
image625

Okej, dom ser lite missbildade ut men för det behöver det inte vara något fel på smaken!

Jag kan bara inte vara helt nyttig, det går inte.
Men jag kommer nog bara äta på sin höjd en halv muffins ändå så, jag är ändå rätt nöjd.
Jag vet att jag är bättre än andra som verkligen inte borde äta onyttigt alls.
För helt ärligt, jag har inte många kilon, om ens några alls, för mycket..
Men jag tränar som sagt för mitt eget välmående, inte för något annat.

Äsch struntsamma, nu ska jag trycka i mig en muffin och kolla hockey.

Kommentarer
Anna

Dom ser inte missbildade ut.. som ser dock jäääävligt goda ut... här sitter jag nyss hemkommen från ett hårt träningspass..och ser dessa frestelser...fatta du fördärvar för mig! HEHEHEHE
Tack för en superbra blogg!!

2008-04-14 / 20:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback