Mums

Datum:2008-04-21 / Tid:20:23:09
Så, nu är middagen avklarad också..
Idag blev det köttfärssås och pastapenne, till detta hade jag hemmagjort vitlöksbröd och ett stort glas vatten.
Det var underbart gott!
Jag vet att jag äter köttfärssås minst en gång i veckan och ibland mer, men det är min favoriträtt och det är så förbaskat gott.

Fast nu har jag lite ont i magen av vitlöksbrödet, ajaj.. tur att jag inte åt så mycket.

Nu ska jag och min onda mage kolla lite tv sen satsa på att besöka sängen rätt tidigt ikväll eftersom jag ska upp tidigt imorgonbitti, sen är jag faktiskt rätt trött..


Ha en bra kväll tatli! (märkt hur jag blandar in lite andra språk här och var? på sistone har det blivit lite italienska och nu turkiska, roligt va? internationell man känner sig)

Kommentarer
Emelie

Okej tack!! :) Men tror du mastercard funkar också? Jag har hört från flera håll att nästan ingen affär tar Visa där nere... Vart i Tyskland har du varit?

2008-04-21 / 21:22:15
http://eemmelie.blogg.se
Emelie

Glömde fråga också vad chipkort är... har inte sån koll :P

2008-04-21 / 21:25:25
http://eemmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback