Piteå

Datum:2008-04-05 / Tid:11:16:11
Igår tog då jag, vikki och petra en impulstripp till Piteå.
Det blev grymt lyckat.. kanske lite mer lyckat än jag hade vågat hoppas på.

Vi käkade god (och nyttig) lunch inne på småstaden, sedan besökte vi nåra vänner till petra men jag drog då till adam där jag fick middag och en hel del goda skratt, som vanligt. Vi är som sagt väldigt lika han och jag, lite skrämmande egentligen. Jag drack till och med lite vin där, och gudarna ska då veta att ja, sist jag drack vin var när Frida bjöd på de på vår inflyttningsfest hösten -06.

Vi hann såklart shoppa också, kanske liite för mycket.
Men men, bara nödvändiga saker givetvis.
Till exempel så köpte vi varsin par av de solbrillorna som syns på bilderna, jag gula, vikki blåa och petra röda.
Det är meningen att när vi i sommar ska åka på roadtrip så ska vi ha dessa på oss och vara störtcoola.

   


Och här är det jag shoppade igår..
(jag värnade till och med lite om miljön med i alltihop, den randiga tröjan är faktiskt från H&M organic cotton)

image604

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback