Pyjamas

Datum:2008-04-18 / Tid:10:44:34

image629

Godmorgon eller vad man nu säger vid den här tidpunkten, sovit rätt länge idag men med tanke på hur sent jag kom i säng igår känns det okej.

Jag är ingen pyjamasmänniska och det ska verkligen sitta på ett speciellt sätt om jag ska ha pyjamas.
Det brukar väl oftats sluta med att jag drar på mig en av Linus t-shirts och sedan är jag nöjd.

Men denna pyjamas känns helt rätt för mig, eftersom jag inte kan sova i shorts och detta är mer piratlängd och så t-shirt istället för linne. Grejen är helt enkelt så att när jag sover kan jag inte ligga still och har jag t.ex ett linne med smala axelband då har jag trasslat in mig som i ett fiskenät innan morgonen kommit.

Så, i detta vill jag i fortsättningen vakna upp i..


Bild: H&M


Kommentarer
Ewie

vilken söt :D

2008-04-18 / 10:53:05
http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback