Shopping gör mig glad.

Datum:2008-04-26 / Tid:13:46:14
Jag har nyss varit inne i stan och strosat i det soliga och varma vädret!
och som planerat så köpte jag ett till par randiga leggings, men jag köpte även en orange halsduk och en bikini överdel.
Jag ska ta bilder senare.

Nu ska jag ut och göra upp eld och grilla lite, eller jag ska bara smaka eftersom jag går på diet just nu.
Min diet går i princip ut på att dricka vatten och äta måttligt, ibland lite väl lite men jag försöker bättra mig.
Så inget godis eller coca cola här inte, inte ens när det är lördag.

Ha det braaaa!


sorry förresten att jag skrev att valborg är på torsdag i inlägg förut, skrev givetvis feeeeeeeel.
skjut mig eller nå.. förlåt mig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback