Ska vi ut och resa?

Datum:2008-04-22 / Tid:18:39:39
Jag funderar på att åka bort lite över Valborg, inte någon längre resa men kanske till Stockholm.
Vad tror ni om det?
Det skulle vara trevligt att få komma bort och få stänga av hjärnan litegrann, och se lite andra ansikten.

Jag vill då åka nu i allafall och inte sen när det börjar bli varmt, för då ska jag vara här och åka hem lite till Skåne.

Jag har suttit och kollat lite flyg men ja, inte fasiken har jag kommit fram till nå mer ändå, jag velar alltid fram och tillbaka men ska försöka ta ett beslut innan valborg är här.

Helst av allt skulle jag väl vilja åka på en sista minuten, lägga mig i en solstol, stänga av mobilen och bara rensa huvudet. Men ja, ni kan nog lista ut varför just den tanken inte kommer infrias den närmsta framtiden.
Sen stänga av mobilen och bara rensa huvudet kan man faktiskt göra nästan varsomhelst, men det är ju alltid lite trevligare att få åka bort lite.

Vi får se.. men de lutar mot att de blir en helg neråt, men då mina kära vänner kommer bloggen ligga nere och det klingar inte alltför bra i mina öron men ja, både jag och ni ska väl kunna överleva.


xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback