Soliga dag

Datum:2008-04-17 / Tid:10:47:13

Hejsan hoppsan sötnosar!
Hur leker livet för er idag? Här lyser solen och det är mer än en plusgrad, hur härligt låter inte det?

Jag drömde inatt att jag och Lisa var utomlands och åt pizza, det sista jag minns var att Lisa sa med munnen full "fan vad gott" så jag var både full i skratt när jag vaknade och lite förvirrad, fick för mig att jag var utomlands och var nästan på väg att leta efter min bikini. Jag blev väl rätt så besviken när jag äntligen organiserade skallen och insåg vart jag egentligen var och att bikinin nog fick stanna kvar i sitt ide i åtminstone några veckor till.

Men sånna drömmar kan faktiskt lyfta ens humör flera steg hur konstigt det än må låta.. så nu kan väl inte min dag bli annat än lyckad?

Nu ska jag då gå och äta en av mina frallor, mums!


Ha en fantastisk bra dag mina sötnosar!

shine on, i'm gonna! (jessicas uttryck när vi var i turkiet, och det säger allt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback