Sommarfin under tusenlappen

Datum:2008-04-14 / Tid:14:40:20
image623

Exakt såhär vill jag glida omkring i sommar när kvällarna börjar bli varma!

Hela denna outfit kan du köpa för under tusenlappen (närmare bestämt 793:- ), hur bra är inte det?
Nu ville jag visa en liten "budget outfit" nu inför sommaren, men man kan ju alltid byta ut t.ex skorna om man vill lägga lite mer på de eller man kanske har ett par perfekt pjux undangömda i garderoben.

Bara fantasin sätter gränserna!


Sen kan jag säga att jag hakat på "hippietrenden" och jag är förälskad i alla dess jeans med hög midja och utsvängda ben, mums!

Kommentarer
emsan

härlig outfit,såg precis ut som en maria outfit..:) ha en fin dag gumman!

2008-04-14 / 15:44:28
http://rockisdelicious.blogg.se
Maria

Haha visst gjorde det? That's me :D
Vi får prata sen på msn, saknar dig.
Ha de bra sötnos.

2008-04-14 / 17:27:35
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback