Söööndag.

Datum:2008-04-27 / Tid:10:21:22
Känns det redan segt? Hos mig känns det olidligt och jag vaknade bara för cirka 30 minuter sen.
Men hela dagen blir inte så här för jag ska på fotboll i eftermiddag, och förmodligen frysa arslet av mig och bli förkyld men vadå, det är premiär för BBK!
Jag minns förra våren när vi alla var och såg BBK hemma i svenska cupen, jag och Linus stod och krampaktigt höll om varandra för då trodde jag helt ärligt att min sista stund var kommen! Det var så kallt och regnet öste ner. Fy, ingenting jag vill uppleva igen de kan jag säga.

Just ja, drömde en riktigt mystisk dröm inatt, en rad kända fotbollsspelare var med, såsom David Beckham t.ex.
Det roliga var att hela drömmen utspelade sig vid en fotbollsplan också.

Nåja, nu ska jag slänga mig i soffan och bara slöa fram tills det är dags för att åka och se fotboll.

Ha det bra sötnosar!


hey, if there is any readers who don't understand swedish, please just write me a comment.. ok?
Thanks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback