Städtant

Datum:2008-04-03 / Tid:18:56:13
Gókväll gott folk!

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag men har haft fullt upp, varit hos storebror hela dagen och städat. Så nu är jag fullkomligt slut, men lägenheten är så attans snygg! Man ser nog att det är jag som fixat där, min stil har fått lite spelrum. Men den finaste lägenheten är ändå min egen (och Linus, jaja) den är helgrym!

Nu ska jag faktiskt fuska så in i norden!
Jag ska äta pizza.. men jag ska upp på träningsmaskinen senare ikväll så ska försöka träna bort det lika snabbt.
Usch, nu fick jag dåligt samvete.. nej, men jag är ingen galning som inte unnar mig nånting. Sen har jag faktiskt ätit väldigt lite de senaste veckorna och inte alls onyttigt så, jag förtjänar nog detta.

Ha en kalasbra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback