Sundare liv

Datum:2008-04-09 / Tid:17:18:55
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag känner sådan skillnad nu när jag börjat träna igen.
Okej, jag kör inga rysarpass på något gym och det har jag varken råd eller lust att göra.
Jag trivs som fisken i vattnet att trampa på min träningsmaskin varje dag till repriserna av Greys och sedan gå ut i garaget, slå på lite bra musik och så köra lite boxning, sit-ups och armhävningar.
Det behöver faktiskt inte vara svårare än så gott folk!

Jag misstänker att jag gått ner i vikt sedan jag började men jag tänker absolut inte stirra mig blind på någon våg.
Detta gör jag för att må bra och förhoppningsvis se hyffsad ut i en bikini till sommaren.

Jag tänker heller inte ljuga, jag kör inte stenhårt på nyttig mat utan äter det jag tycker är gott men med måtta.
Godiset har faktiskt mer eller mindre försvunnit, och när jag väl äter lite så blir jag nästan less direkt.
Jag dricker istället en hel del vatten, och kan inte säga att jag äter massa frukt osv för helt ärligt är jag kass på att äta sånt även om jag tycker det är riktigt gott.

Men jag måste bli bättre på att få i mig mat, i nuläget skippar jag nästan all mat och i princip svälter kroppen och så äter jag ett rejält mål mat om dagen vilket inte är alltför hälsosamt.

Ikväll ska jag äta lövbiff med någon slags vitlöksfyllning, vilket lyx va?

Nu ska jag bege mig till min kära trampmaskin.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback