T-shirt i byxorna

Datum:2008-04-26 / Tid:11:14:54
Jag har pratat med Lisa i telefon nu på morgonen i säkert en timma.
Sen hon flyttade till Stockholm så har vi som rutin att prata minst en gång i veckan och då vädra alla våra problem.
Idag hade hon massa spännande att berätta, och då menar jag massa!
Sen fick jag veta att hon kommer hem på onsdag, iiiiiiih.. min sötnos! (skrev torsdag förut, FÖRLÅT)
Så vi har planerat att supa oss redlösa på Valborg och bara sitta och svammla, fast tror nog inte det blir så fast visst lät det som en bra idé?

En extra intressant diskussion vi hade lät typ såhär
L - Och vet du hur han hade t-shirten?
M - Nä, hurdå?
L - I BYXORNA, instoppad alltså!
M - VA? NÄÄÄÄ! det får jag fan hjärnblödning av!
L - Amen eller hur? Liksom skriker inte det nörd typ?
M - Jamen liksom, vem har så egentligen?
L - Fan vad vi är elaka
M - Ja, men vadå t-shirt i byxorna kan man bara inte ha
L - Sant

Vi pratar exakt så med lika många liksom som jag skrev ut.. lägg också på att Lisa lagt på sig en Stockholms dialekt.. så vi låter som två riktiga divor.


En annan kul sak, Lisa hade köpt en orange oversize kofta som hon inte ville ha så JAG skulle få den!!
Hon är ju så söt min lilla gris!

Kommentarer
Sara

Valborg är på onsdag=) men ni kan ju demonstrera=)

2008-04-26 / 12:28:30
lisag

kommer på torsdag, så de blir inge supa onsdag, men kanske fredag? what what what? ;D

2008-04-28 / 19:44:44
Anonym

men duuu, ta gärna bort det där.. om det nu skulle ses av NÅN.. sen så vill jag tillägga att jag inte alls pratar stockhokmska ;) haha. puss

2008-04-28 / 21:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback