Team Boden.

Datum:2008-04-28 / Tid:15:48:56

Ni har väl inte missat körslaget?
Nä det kan jag inte tänka mig att ni gjort!

Brolle har ju satt ihop ett alldeles eget "Team Boden" i programmet och faktiskt så känner man väl igen en och en annan i kören och det är ju lite roligt.
Jag tycker då programmet är intressant, det kanske inte är sådär nervpirrande som typ Idol men det är helt klart ett bra program med ett bra upplägg med hela den grejen att okända människor får hjälp av kända körledare.

Idag såg jag faktiskt Brolle himself vandra här hemma på gatorna i Boden, kändes inte som någon stor grej direkt.
Folk tittade knappt på honom faktiskt, men så är det här uppe i norr.
Jag tror att hade han kutat omkring på gatorna i Helsingborg kanske det hade varit fler som brytt sig, och där är jag också inräknad..
Jag blir helt till mig om jag ser, hör, träffar någon från Boden eller norrbotten därnere så jag hade nog blivit som en liten hysterisk psykopatisk stalker.

Kul iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback