Tjejkväll

Datum:2008-04-25 / Tid:17:44:05
Strax ska jag åka iväg till stan och en riktig tjejkväll med Stina.
Det ska bli riktigt roligt, helst eftersom vi inte setts på så himla länge och när vi setts har det bara blivit snabbt.
Så detta ser jag verkligen fram emot!
Äta gott och så bara snacka skit..

Jag har köpt en jätte fin present åt henne också eftersom hon nyss fyllt år, hoppas hon blir glad över den bara men de tror jag.

Nu kom papi hem och var helt lyrisk, han har intervjuat Arja och hon är visst en riktig naturkraft.
Kul kul.. han får alltid träffa intressanta människor.

Just ja, jag var och skjutsade mamma förut till jobbet och då fick jag en skiva av en kille där, Ola Svenssons nya.
Så nu är jag såld faktiskt, killen är ju helgrym.
Jag fick också lite nybakade bullar, hur gulligt som helst.

Nä nu ska jag ta och kila.

Ha en bra kväll sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback