Tyckte ni det?

Datum:2008-04-28 / Tid:11:15:48
Var jag seg igår som inte uppdaterade?
Det tycker jag! Men nu var det så att vår dator var helt koko och jag orkade verkligen inte bråka med den.

Men jag var ändå rätt upptagen så hade nog inte hunnit blogga sådär värst mycket.

Matchen i allafall, BBK förlorade! jag tänker inte gå in på hurvida det var rättvist eller inte, men så mycket kan jag säga att jag är väldigt tveksam till att Kabba Samura blev utvisad i början på 2:a halvlek. Det känns som om domaren inte alls tänkte till i situationen och då blev BBK straffade för det. Sen att Gröndal fick straff, ja det finns inget att säga, tar man med handen i straffområdet så blir det straff, det vet nog alla.
Synd i allafall, BBK spelade riktigt bra i första och de nya grabbarna visade goda utsikter inför framtiden. Fast sanningen är den att ingen i BBK spelade riktigt bra i andra, ja kanske Brent och Målvakts-Petter.
Men men säsongen är lång och det har bara gått två matcher.

Nog om det.. förlåt, vet att det är många som läser som är totalt ointresserade.

Jag ska pallra mig och fixa till håret för min lugg står bokstavligen rakt upp mot rymden och det är ingen vacker syn.
Men jag ska ta en bild på min fina klädsel.

Håller ni ut ett tag till?
Jag håller tummarna för er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback