Vem dör i Sex and the city?

Datum:2008-04-20 / Tid:16:30:22
Jag läste nyss på Aftonbladet och även på någon blogg att Cynthia Nixon (Miranda) berättat vitt och brett om att en av karaktärerna i SATC kommer att dö i den kommande filmen.

Det kom väl lite som en chock för mig, eftersom serien är inte "seriös" på det sättet.
Men okej, om det nu är så, vem är det som får kasta in handuken?

Det spekuleras i att det blir Charlotte som dör i barnsäng, Samanthas cancer kommer tillbaka eller Mr Big av hjärtbesvär.
Jag vet inte, men just att Mr Big eller Samantha skulle dö känns verkligen långt borta, jag vet inte varför men det känns bara så, sen tror jag fansen skulle få spel om just någon av dom dog eftersom dom är så pass populära.

Jag tror att det kan ligga rätt nära att det är någon av tjejernas respektive (dock inte Mr Big då) eller Charlotte om det nu är en av tjejerna.

Det är svårt att spekulera men snart får vi ju svaret.. kan man bli mer nyfiken? Knappast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback