Vikki, min sköna böna..

Datum:2008-04-24 / Tid:16:34:07

Jag for till stan med mami och hann faktiskt att både shoppa och fika.
Sen ringde Vikki och ville ha med mig som stöd när hon skulle käka lunch och bra vän som jag är följde jag med.
Det blev ju givetvis en sväng på stan sen och shoppa lite, eller det var mest Vikki som shoppade och jag försökte i allafall hjälpa till men ja, det gick ju som de gick.. Kul hade vi ändå!

Visst är hennes brillor smashing? jag har ju likadana fast gula.. Vi kommer ju rocka brallorna av alla i sommar med dom på oss.

 

Jag hittade ju såklart lite grejor till mig själv, ett rosa linne i som droppfärg eller hur man nu säger och så en vit oversize kofta. Men bilder på de grejerna kommer sen, inte hunnit fota.

Jag kollade även in lite eventuella födelsedagspresenter, har önskat mig i princip allt av Vikki men betvivlar att hon kommer köpa något av det. Jag fotade i allafall dessa fina skor jag hittade, enda kruxet med de vita är att de är just vita men jag kan inte hjälpa de, jag gillar dom ändå..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback