Dags igen..

Datum:2008-08-02 / Tid:18:10:37
Hej på er.

Nu håller vi på att göra oss redo för ännu en kväll på Luleåkalaset.
Halv åtta går bussen så vi har inte alltför mycket tid på oss.
Väl där ska vi gå till Tessi där Sandra också kommer att vara, så då sätter vi igång igen.

Ikväll ska vi försöka komma ihåg att se Lars Winnerbäck också, alltid velat se honom och ja, ikväll har jag ju verkligen chansen.

Ikväll har jag på mig mina svarta capribyxor som jag hade igår och så ett blekt lila/rosa/rött linne med brodyr på, det är så läckert. Till alltihop lär det bli mina guld sandaler.
Imorgon får ni givetvis se bilder, och då ska jag ha försökt komma ihåg att ta lite bilder på Per också.

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback