Flytta ihop.

Datum:2008-08-23 / Tid:11:24:17
Det känns så himla roligt att kolla lägenhet men ännu roligare är det givetvis att börja kolla vad man ska ha för grejer i lägenheten.
Jag minns sist, jag älskade varje sekund, då körde vi svängar till IKEA där vi bara plockade på oss saker som vi redan innan kollat ut att vi ville ha.
Denna gång har jag ju massa grejer men det är ändå småsaker som man ville ha nytt av.
Igår satt jag och kollade på internet för att hitta lite annorlunda kuddfodral, ja jag älskar kuddar eller älskar jag är rent ut sagt tokig i det.
Vi har planerat att ha ett ganska lummigt vardagsrum med mycket ljuslyktor i fina färger och så ska vi ha en ljus soffa och det betyder att kuddarna kommer spraka av färger.

Åh vad roligt detta är!

Här får ni se lite av det jag kollat på Ellos.

  

Nu borde ni förstå exakt vilken stil vi eftersträvar i vårat vardagsrum.
Om ni har några tips på bra inköpsställen häruppe i norr så skriv gärna så jag får veta.

Kommentarer
Anonym

Indiska :)

2008-08-23 / 12:05:18
Fru Evelina

när jag ser de där bilderna tänker jag helt klart indiska!

2008-08-24 / 22:08:50
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback