Fullt upp.

Datum:2008-08-14 / Tid:19:58:18
Det är verkligen kaos här, minst sagt.

Vi håller på för fullt att hjälpa brorsan flytta ut ur sin lägenhet och jisses så den människan har grejer.
Men det går finfint.
Dock är jag hur hostig som helst och därmed har jag fruktansvärt ont i lungorna/ryggen så jag känner mig mest döende.
Men jag överlever, nog.

Sen åker ju jag på måndag, om ni inte nu glömt att jag ska och jobba i Österrike.
Fast de har jag knappt ens funderat över, men de lär väl komma sisådär på Söndagkväll.
Men okej, lite nervöst känns det och väldigt tungt att behöva lämna Per här hemma, men jag är snart hemma igen och han ska jobba och träna för fullt medan jag är borta så för han kommer tiden bara rusa iväg.

Förhoppningsvis ska jag kunna lägga upp lite bilder ifrån vår semester om någon timme, måste bara plocka upp Pers dator och fixa in bilderna där.

En liten grej kan jag ju avslöja, vi har faktiskt tatuerat oss och den tatueringen kan ni få se redan nu, men ni ska få se en bättre bild sen där Pers också är med, fast hans är likadan och på samma ställe.
Vet ni, det är jag som ritat den faktiskt.


Kommentarer
Anonym

ful

2008-08-14 / 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback