Mums!

Datum:2008-08-27 / Tid:00:09:55
Kräftorna var hur smaskiga som helst! Yummy.

Vi har nyss sett en otroligt bra fransk film.
Jag var lite skeptisk innan men ack så fel jag fick, den var som sagt suverän.
Sen var det ju lite annorlunda att se en film på franska och inte engelska, men det funkade det också, efter ett tag så la man knappt märke till att de pratade franska.

Men nu är det dags att få lite sömn, Per har legat och halvsovit emellanåt i mitt knä och jag har suttit och gäspat men har i allafall lyckats hålla ögonen öppna hela tiden.

Imorgon ska vi in till stan och vara kattvakt åt brorsans och hans tjejs lilla 12 veckors kattunge.
Vi ska nog också ta en runda på stan och bland annat tjata på en fastighetsägare om en lägenhet som vi desperat vill se.

Men nu är det sömn som gäller.
Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback