Opålitligt.

Datum:2008-08-26 / Tid:10:12:49
Igår blev jag smått förbannad faktiskt, vi skulle ju och se på en lägenhet nere i stan men hon som skulle visa den hörde aldrig av sig så det blev ingenting.
Sånt gör mig rasande!
Om man säger en sak så ska man hålla sig till det tycker jag.
Jaja, vi har "bokat" lägenheten så om vi vill ha den är den vår men vi måste ju se den först ändå och de verkar vara lättare sagt än gjort.

Nåväl, nu är då Per och tränar, sen ska vi iväg till Jysk och hämta hem vårat köksbord.
Vi ska nog också förbi på någon annan inredningsbutik som Per tjatat om konstant sen vi började prata om egen lägenhet.

Nu ska jag äta lite frukost, jag återkommer sen med bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback