Packar.

Datum:2008-08-17 / Tid:12:06:06
Hej på er.
Det är låg aktivitet här på bloggen förtillfället, men det är ju av en anledning och det vet ni.
Så fort jag kommit in i rutinerna därnere så kommer jag blogga på som vanligt och uppdatera er om hur mitt nya lilla liv därnere fungerar och vad jag hittar på.

Fast just nu har jag så svårt att tänka mig att vara utan Per så länge så förtränger alltihop mest.

Men nu ska jag i allafall börja packa ordentligt, hittills har jag bara lagt fram lite grejer och kläder men nu är det dags att fylla väskan också. Vi får se hur det kommer kännas, men jag antar att de kommer bli tungt.

Nej, nu ska jag sluta vara sån mes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback