Var tog sommaren vägen?

Datum:2008-08-04 / Tid:12:37:26
Godmorgon eller nej just det, goddag!
Vi har sovit länge, lite för länge till och med, men hey, vad spelar det för roll egentligen när vädret är kasst.
Men vi tog oss upp i allafall även fast det var tungt.
Nyss stack Per iväg och skulle köpa tandkräm, eftersom vi glömde vår i Luleå igår så läget är rätt så kritiskt nu på den punkten.

Sen vet jag dock inte vad vi ska hitta på riktigt, men jag tror att vi ska träffa Sandra ett tag så hon får klippa Per.
Efter det ska vi försöka ta oss ut till heden så jag får börja packa lite och kolla igenom mina grejer.
Sen ska vi givetvis bara mysa och njuta.

Vi hörs sen och kom ihåg, ha en riktigt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback