10.000:- ohlala.

Datum:2008-12-08 / Tid:13:14:56
Lycka!!

Fritidsresor ringde precis angående våran resa till Maldiverna.
"Hej, mitt namn är *** och jag ringer ifrån fritidsresor, jag ringer angående eran resa till Maldiverna över jul"
Jag fick såklart hjärtklappning och min första tanke var "vad fan är det nu för fel"

Men så förklarade hon att deras information om vårat hotell och atoll inte riktigt stämmer, fast de håller på att arbeta så de ska stämma.
Men eftersom inte deras info är helt korrekt och för att vi inte ska känna oss vilseledda så får vi nu tillbaka 5000 kronor per person (!) HALLÅ!
Hur bra är inte det??
Så dessa pengar kommer lagomt in på kontot tills vi åker dit, så dessa pengar kommer gå till mat, goda drinkar och eventuellt ett dykcertifikat.

Happy happy happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback