12 flaskor julmust i min packning.

Datum:2008-12-09 / Tid:17:32:56
Puh.
Det har varit småstressigt idag känns det som.
Jag började dagen med att slänga in en tvätt nere i tvättstugan innan jag halvsprang upp mot stan för att käka lunch med Sandra.

Sen gick jag och mami in en snabbis på Bokia, där köpte mami Paulo Coelhos nya bok åt mig som jag ska läsa nere på Maldiverna.

Efter de var de bara att rusa hemåt och fortsätta tvätta och fixa här hemma.
Jag har givetvis hunnit med att handla inför resan också, en stor väska som förhoppningsvis rymmer allt mitt tjafs, en liten pytte ljusstake, 12 flaskor julmust (!) som ska med till the maldives och pepparkakor.
Lite annat smått och gott också men ja, hur intresserade av det är ni egentligen?

Nu verkar de i allafall som att vi har allt för resan, och definitivt julmust så de räcker.
Fast den vi framförallt ha på julafton när vi ska ha picknick på stranden med julmust, pepparkakor och knäck.


Nu kommer strax Lisa hit så jag ska börja fixa med maten.
Vi ska ha en myspys kväll, me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback