Delfinkryssning.

Datum:2008-12-20 / Tid:12:33:53
Hej pa er dar hemma!

Har hander de mycket fast anda ratt lite.. hade ni varit har hade ni forstatt vad jag menade.
Igar var vi med i en reklamfilm for varan o har pa maldiverna, sa nu ar vi praktiskt taget kandisar.. vi hann aven med att paddla lite kanot, fast jag var vardelos sa holl pa att flyta ivag till australien.

Igar dok vi aven.. de var riktigt haftigt!
Vi sag sa manga fina fiskar overallt.. nagra hade aven sett stingrockor och skoldpaddor.
Jag var mest livradd for att stota pa en fet haj, da hade jag nog svimmat och drunknat.

Nu ska vi ivag pa en liten kvallskryssning dar man kan fa se delfiner.
Imorgon ar de dags for djuphavsfiske och eventuellt segla med en katamaran.

Hall utkik efter nagon bild, ar tankt att de ska komma in en har kring julafton.

SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback