Extremt uttråkad!

Datum:2008-12-13 / Tid:19:58:58
Herregud!
Nu är jag så uttråkad så kan knappt förklara.
Vi har nu spelat yatzy, kort, pratat, pussats, ätit osv osv osv för att fördriva tiden men nu tycks den stå helt stilla.
Jag håller på att bli komplett galen!

Jag vill bara checka in väskorna så vi får gå in i utrikeshallen och åtminstone få se något nytt.
Helst av allt vill jag bara kliva på planet mot Malé men de är ännu några timmar bort.

Per träffade förut en han kände här på arlanda.
De va rätt roligt när dom pratade..
Per - Jaa jag har då kortlek och spel och sånt med mig så vi ska ha kul på flygresan.
Jag - Jaaa, jag har sovmask och öronproppar med mig så hoppas du nu får sitta bredvid någon rolig då på planet som vill leka.
Per - Men.. jaha

Kul va?

Fast jag lär nog inte sova särskilt mycket men ska åtminstone försöka ett par timmar bara för att.

Men nu hörs vi inte mer förrän vi är borta på Maldiverna i värmen.
Ha det bra!
Tänk på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback