Nervös.

Datum:2008-12-12 / Tid:12:11:00

GAAAAHH!

Nu har jag blivit riktigt nervös!
De pirrar inte bara i magen utan i hela kroppen och knoppen.
Men det är nog bara för att Per inte är hemma, de är ju faktiskt han som alltid lugnar ner mig när jag börjar sväva ut i det blå och måla upp fanskap överallt.
Men jag är nervös, jag ogillar verkligen att flyga, eller ibland kan de väl vara mysigt när man får en stund att sova och bara ta det lugnt, men just stunden innan är hemsk, det är då jag är som en darrande vante som inbillar mig sjutusen olika saker.

Hjälp!

Nä, de här kommer gå så smidigt och bra.. ikväll får jag träffa min älskling igen och få pussa lite på honom.

Ikväll ska vi även gå och äta på donken och jag ska DRICKA COCA COLA!!!
De va över en månad sen nu så jag undrar om jag ens kommer tycka de är gott längre, hoppas hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback