Nya reskläder.

Datum:2008-12-11 / Tid:18:51:25
Idag efter mami hade hämtat mig så for vi och hämtade ut paket till Per och så var vi in till stan för att kolla lite grejer inför resan som jag glömt.
Bland annat så ville jag kolla på ett par bra byxor att flyga i, inte för tjocka och med dragsko vid fötterna.
Mami hittade ett par helt perfekta från Röhnich (stavning?) som hon faktiskt köpte till mig snäll som hon är.

Så imorgon när resan börjar ska jag ha dessa byxor, en flerfärgad topp och så antingen ett par ballerina eller flipflops.
Tror ni det blir bra?
Jag kommer nog få gräva fram en kofta också om jag inte ska frysa ihjäl på arlanda och natten vi ska sova där.

Nu ska jag göra knäck.. muums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback