Nytt(igt) liv.

Datum:2008-12-08 / Tid:21:05:42

Som ni kanske hängt med på så har jag levt väldigt nyttigt på sistone.
De har inte blivit något överflöd med godis och sånt tjafs, och ingen coca cola eller liknande på över en månad.
Sen har jag ätit mycket frukt och lagad nyttig mat som passar mig.
Det har verkligen gett resultat också vilket nog är de roligaste!
Okej, jag har ju inte gått ner några 10 kg i vikt men å andra sidan så vill jag inte det, utan jag vill bara må bra.

Fast vågen har ju börjat ticka neråt med några kilon och det känns ju också bra när man vet att de är av bra orsaker.

Men jag har ju den största inspirationskällan en människa behöver när man ska leva ett nyttigt liv och det är Per.
Vilken överraskning va?
Han är nog den mest nyttiga och sunda människa som jag känner, och han har enorm disciplin vilket man behöver i stora portioner.

Fast mitt nyttiga liv tar en paus från och med Fredag.
Då har jag och Per planerat att gå och äta på Donken när jag kommit till Arlanda.
Jag vet inte än om jag längtar eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback