Rolig dag med tjejerna.

Datum:2008-12-10 / Tid:19:34:22
Idag har det varit hur roligt som helst!

Lisa hämtade mig som sagt och så for vi till Luleå för att möta upp Bella.
Väl där gick vi och åt lite lunch och snackade skit och försökte komma ikapp med varandras liv.
Vad tror ni vi gjorde sen?
Ja självklart så gick vi i affärer och kollade, annars hade jag nog bli lite fundersam.

Till sist så var vi alla så trötta så varken fötterna eller hjärnan fungerade som de skulle så vi for hemåt..
Eller jag och Lisa stannade på storheden och kollade några affärer och min kära vän shopaholic Lisa handlade såklart.

Nu är jag helt slut men en klänning och topp rikare, yey för mig.

Snart kommer Sandra hit, då ska vi laga mat och mysa framför tvn.. och sen ska hon nog sova här också, riktigt mys.

      

Fina bilder va?
Och ja, Lisa är lite galen, de vet i princip alla, även ni nuförtiden.
Jag provade även kanske världens fulaste byxor på H&M, de såg verkligen ut som att jag skitit på mig och att mina ben var missbildade och allmänt konstiga, behöver jag säga att de inte blev något köp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback