Tidsfördriv på arlanda.

Datum:2008-12-13 / Tid:20:11:28
Jag fördriver väl tiden så här ett tag till..

Åtta...
...favoritprogram

* Medium
* Criminal Minds
* Vänner
* House
* Desperate Housewives
* Greys Anatomy
* Top model
* Ghost whisperer

...saker jag gjorde igår
* Diskade
* Packade
* Sov
* Duschade
* Gjorde lunch åt mig och mami
* Bloggade
* Pratade i telefon med Per
* Flög till arlanda

...ser fram emot
* Åka till Maldiverna
* Pussas med Per på Maldiverna
* Öppna min julklapp från Per
* En skön semester
* Snorkla i klarblått vatten
* Värmen!!!!!!
* När Per kommer hem ifrån Afghanistan
* Att få träffa familjen efter Maldiverna

...favoritrestauranger
* Ming
* Per & Mickes
* Max
* Pepelino
* Romeo
* Frasses
* Mc Donalds
* Pers mat

...saker på min önskelista
* Kärlek
* Pengar
* Kläder
* Pussar
* Skor (!) står alltid på min önskelista
* Fred på jorden
* Tandkräm
* Presentkort

...personer jag utmanar:

Jag orkar inte länka men Sandie, Emma, Britta, Emma (ö-vik), Johanna
Fast alla får ju göra denna inte så att jag har patent.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback