Vår jul på Maldiverna.

Datum:2008-12-31 / Tid:15:30:28
Nej, jag har inte glömt att visa er bilderna ifrån Maldiverna.
Problemet är dock att jag bara har bilderna på datorn ute i heden men nu är jag ju här så jag kan åtminstone visa vad vi sysslade med på julafton.

            

Ja, här är hela julafton.. från morgon till sena natten.
Dagen började med att vi dukade upp ute på terassen med pepparkakor, knäck, choklad och julmust, och ja julklappar såklart.
Sen drog vi iväg till poolen och låg avsvimmade där några timmar innan det var dags att ge sig iväg till Dhora bar och julbuffé, där hade dom julpyntat och gjort så himla fint, det kändes som att gå in till tomteland.
Vi åt sen världens godaste buffé som de hade dukat upp mitt på stranden.
Sen efter maten blev det drinkar och sist men inte minst champagne som Gunnar lyckades grina till sig, för att göra en lång historia kort så stod det på schemat att tomten skulle komma 00.00 men han kom aldrig så Gunnar började storlipa (inte helt äkta) så chefen för hela stället blev helt förtvivlad och ville kompensera så ja, vi fick in en champagneflaska.

Så, våran jul var mer än lyckad och absolut ett fint minne för livet!
Men så är det när man firar jul med människor man gillar och trivs med, även fast det nu inte var familjen men vi gjorde det trevligt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback