Varför sånt gnäll?

Datum:2008-12-04 / Tid:18:02:59
Okej, jag är världens gnällmaja, de vet jag!
Fast jag har blivit enormt mycket bättre för jag har insett att folk bara irriterar sig på en när man gnäller och bara ser det negativa hela tiden.
För visst är det roligare när man ändå försöker se det positiva och åtminstone försöker vara en optimist?

Just nu tycker jag bara att alla gnäller över småskit.
Fan, vakna och upp och inse hur jäkla bra ni egentligen har det!
Varför springa omkring och böla över småsaker som egentligen inte ens är ett i-landsproblem?
Jag har blivit allergisk mot bloggar där man inte skriver om annat än gnäll om sin tråkiga vardag osv, herregud, de flesta i detta avlånga land sitter i samma båt mer eller mindre någon gång i veckan.

Fast jag vet att det just nu är jag som gnäller, men jag blev bara så less!
Sen tycker jag att mår man så dåligt som man sitter och skriver, hitta orsaken istället för att fortsätta leva som om allt är tipptopp, så res på arslet och göra något åt det, ordentligt.

Nu har jag fått det ur mig också, skönt.
Hoppas någon därute tar de till sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback