Festnatt

Datum:2008-02-02 / Tid:17:57:30
Igårkväll hade jag planerat att bara ta det lugnt, ligga i soffan och slökolla på tv.
Men nu blev det inte alls så faktiskt..
Vikki skickade mess och vips så var hon och Emma här och vi gjorde oss redo för en buskväll.
Innan t.c så körde vi på allsång här hemma till gyllene tider, nordman och aqua..

Dock blev ju t.c en besvikelse, som om det någonsin är något annat (förlåt, helt okej arbetsplats dock inte partyställe) Men vi träffade åtminstone lite intressant folk som lyckats ta sig ut, och en av dom var min kära far.

Sen drog vi några stycken hem till mig (Mats) och körde en rätt värdelös efterfest som dog ut i samma sekund som den började.. Men eftersom vi var några stycken som skulle sova här så blev det ändå rätt skoj, men somnade dock inte förrän väldigt sent/tidigt.. men så går det när man ska dela säng med massa andra.

Nu är det ju så att jag ska jobba ikväll på just t.c (ikväll lär det vara hur fett som helst och jag ska jobba, wii) och jag är inte direkt i topptrim kan jag säga, men det blir nog bättre när jag väl är där och folket börjar strömma in. Man träffar ju alltid folk som man känner så, dom ska få i uppdrag att hålla mig vaken.

Nej, nu ska jag försöka vila lite.. Det kommer bli tungt att stå och gå i åtta timmar nu, är ju inte alls van vid det.. Men som sann servitris man är så tror jag ändå de kommer gå finfint.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Emma

Hoppas det går skitbra ikväll ;D Kram!

2008-02-02 / 22:48:41
http://onlyfortheweak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback