Försvinn!

Datum:2008-02-26 / Tid:00:54:46
Okej, så var det dags igen..
Jag trodde detta var utrett och ur världen men ack och ve nej nej.
Nu är det någon igen som ska sitta och kommentera om mig och Linus och om vårat förhållande.

Jag har sagt det förut och jag säger det åter igen, ingen förutom mig och Linus vet sanningen.
Även om Linus berättat en hel del för folk så är allt mellan oss och tro mig, det finns mer än det han sagt också.

Så, jag undanber alla slags "jag vet allt" kommentarer i min blogg hädanefter för dom kommer raderas, så finns ingen mening att vara anonym och låtsas vara någon slags expert i ett ämne där det är omöjligt att ni kan vara någon expert.

Sen också för att klargöra mitt och Linus nuvarande "förhållande", vi är inte ovänner, vi pratar dagligen och självfallet saknar vi varandra.

Dåså.. Så var den saken slutdiskuterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback