Gårdagens partylook

Datum:2008-02-10 / Tid:15:42:49
image484 

Så här läckert klädd var jag igår inför en helkväll hos Lisa med Taco och melodifestivalen.
Jag hade också en grym frisyr som Lisa så vackert fixade på mig, hittade dock ingen bild där jag inte ser normal ut eller där jag inte håller i en ölflaska, så fick bli denna.

Bilden är tagen i stress hemma hos Lisa, men bättre än ingen bild alls.
Fråga mig dock inte vad jag kör med min vänstra arm, den ser då helt mongo ut, står förmodligen och puffar upp håret om jag känner mig själv rätt.

Body - H&M M by Madonna
Paljettkjol (egentligen linne) - Gina tricot
Strumpbyxor - Åhléns
Skärp - Dollar store (ynka 20 spänn)
Armand - CC skye

Utomhus:
Jacka - Sandras
Skor - Svarta Vagabond

Kommentarer
emma

snygg outfit.

2008-02-10 / 15:50:49
http://emma86.blogg.se
Emma

värsta snygga bruden!

2008-02-10 / 19:42:45
http://onlyfortheweak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback