Gnäll

Datum:2008-02-28 / Tid:17:30:13
Jag har tänkt på en sak, det är en jäkla massa gnäll här i min blogg!
Folk ska påpeka detaljer om mitt privatliv, gnälla på smågrejer som egentligen inte är av något intresse alls förutom att vara elak.
Tänk om jag skulle sitta och hänga ut er här i bloggen då? Då skulle det nog inte vara lika roligt.
Om jag skulle sitta och rent spy ner på när du och din pojkvän/flickvän gjort slut, gnugga in smärtan och hälla salt i såren, sen påpeka hur jäkla ful frisyr du skaffat och att hårfärgen ser fruktansvärt ut.
Hur skulle ditt självförtroende må då?

Det är rent löjligt vissa saker men som tur är så är jag född med en stor portion tålamod som gör att jag kan skratta bort det rätt lätt.
Men jag ber er ändå, tänk efter innan ni ska skriva in en kommentar, du själv kanske inte skulle må så bra av samma ord. Men det är väl också så att skriver man in en elak kommentar så tror jag faktiskt man bär på ett rätt dåligt självförtroende själv och då kanske mår bättre om man får trycka ner någon annan, men det är inte rätt väg att gå.


Men, jag är stark och ingen kommer någonsin lyckas trycka ner mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback